§ 1
- Najmujący pokój Gość Pałacu Kamieniec zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- W karcie meldunkowej Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko oraz składa podpis. Na życzenie Gościa Recepcjonista ma obowiązek pozostałe dane meldunkowe wpisać samodzielnie z dokumentu tożsamości, który w tym celu Gość może zostawić w Recepcji. Wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej jest konieczne i jednoznaczne z zawarciem umowy z Hotelem o świadczenie usług hotelowych. Zawarta umowa usługi hotelowej jest podstawą przetwarzania danych Gościa w zakresie niezbędnym do obrony i dochodzenia ewentualnych roszczeń.
Według postanowień niniejszego regulaminu, wymaganymi danymi niezbędnymi do zawarcia umowy z Hotelem są: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer dokumentu tożsamości Gościa.
- Rozpoczęcie pobytu w Pałacu jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przepisów Regulaminu obiektu oraz załączonej Informacji o danych osobowych dla Gości Pałacu Kamieniec.
- Pokoje gościnne w Pałacu Kamieniec wynajmowane są na doby.
- Doba pobytowa rozpoczyna się o godz. 15” w dniu przyjazdu, a kończy się o godz. 11” w dniu wyjazdu.
- Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
§ 2
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia gości, winno być zgłoszone w recepcji do godz. 9” w dniu, w którym upływa termin wymeldowania.
- Pałac Kamieniec uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Niezgłoszenie przedłużenia pobytu i pozostawienie rzeczy w pokoju dłużej niż do godz. 11:00, traktowane jest, jako automatyczne przedłużenie pobytu o następną dobę.
- W przypadku braku możliwości przedłużenia pobytu lub jeśli Pałac Kamieniec nie posiada wolnych miejsc w okolicznościach powyżej opisanych, rzeczy gościa zostaną komisyjnie zdeponowane.
§ 3
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień, w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona w Recepcji niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
- Pałac zobowiązany jest bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń hotelu oraz czystości i porządku w hotelu, przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków.
§ 4
- Gość nie może udostępniać pokoju ani kluczy osobom trzecim, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Warunkiem korzystania z pokoju jest okazanie i umożliwienie spisania danych z dowodu osobistego (ze względu na bezpieczeństwo historyczne wnętrz Pałacu).
- Pałac Kamieniec może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu: - rażąco naruszył regulamin pokoi gościnnych,
- wyrządził szkodę w mieniu Pałacu lub innych gości,
- wyrządził szkodę pracownikowi lub go znieważył,
- wyrządził szkodę osobie przebywającej w Pałacu lub ją znieważył, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie Pałacu Kamieniec.
- Pałac Kamieniec ma prawo do wyproszenia gościa, który dokonuje wyżej opisanych naruszeń (bez prawa zwrotu opłat za usługę). Pałac Kamieniec może dochodzić od gościa odszkodowań na zasadach ogólnych.
- Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
§ 5
- Pałac Kamieniec ma obowiązek zapewnić: - warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa, - bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania informacji o gościu, - profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Pałacu Kamieniec, - sprzątanie w pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
- W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Pałac dołoży starań, aby w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
- Przy pobytach dłuższych niż 3- 4 noce, możliwość wymiany pościeli i ręczników oraz sprzątanie pokoju, prosimy zgłaszać w recepcji Pałacu Kamieniec.
§ 6
- Pałac Kamieniec nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami. Przedmioty wartościowe należy złożyć do depozytu znajdującego się w recepcji Pałacu. Pałac nie odpowiada za odzież pozostawioną poza miejscami do tego wyznaczonymi (ze względu na brak możliwości kontroli i nadzoru tego mienia).
- Gość powinien zawiadomić recepcję Pałacu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Parking przy Pałacu nie jest elementem usług, jest niestrzeżony.
- Gość Pałacu ma obowiązek zapoznania się z wyposażeniem pokoju oraz zachowania go w stanie nienaruszonym.
- Gość Pałacu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Pałacu, powstałe z jego winy, z winy odwiedzających go osób, które z nim przebywają. Pałac zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
- Ustala się, że roszczenia z tytułu naprawienia uzasadnionej szkody, będą realizowane w następujący sposób:
a) usunięcie szkody poprzez naprawienie rzeczy,
b) zapłatę całości uszkodzonej rzeczy,
c) zakup rzeczy o podobnych właściwościach, co uszkodzona rzecz.
- 6. Na terenie Pałacu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, z wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych. Za naruszenie zakazu palenia w Pałacu, gość będzie obciążony karą pieniężną w wysokości 500 PLN.
- Opłata za dodatkowe sprzątanie pokoju związane z nietypowym zabrudzeniem wynosi 200 PLN.
§ 7
- Pałac Kamieniec nie ponosi odpowiedzialności z tytułu uszkodzenia lub utraty kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
- Pałac Kamieniec nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu - ze względu na brak parkingu strzeżonego.
§ 8
- Obiekt objęty jest monitoringiem wizyjnym w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Zapisy z monitoringu przechowywane są przez okres 7 dni a następnie trwale usuwane. Podmiotem odpowiedzialnym za dostarczenie usługi monitoringu jest firma Instalatorstwo Niskoprądowe Sławomir Mytych, ul. Boczna 8, 57-350 Kudowa Zdrój. Administratorem danych osobowych pozyskanych przez monitoring jest firma Tangram Wojciech Hutny, ul. Bohdanowicza 7/19 02-127 Warszawa.
§ 9
- Przez cały czas pobytu w hotelu dzieci poniżej 10 lat muszą przebywać pod stałą opieką i nadzorem rodziców bądź opiekunów. Opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Pałac Kamieniec nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody osobowe wynikłe z udziału gości i osób korzystających z usług Pałacu Kamieniec, w szczególności w imprezach sportowo-rekreacyjnych odbywających się w trakcie pobytu (ryzyko sportowe, działania osób trzecich).
§ 10
- W przypadku wystąpienia choroby zakaźnej u Gościa, zobowiązuje się on do niezwłocznego opuszczenia obiektu w celu zapobieżenia rozprzestrzenianiu się choroby na inne osoby znajdujące się w obiekcie.
§ 11
- Na życzenie Gościa hotel świadczy następujące usługi:
a) udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
b) serwowanie obiadu lub kolacji za dodatkową opłatą
c) nieodpłatnie wypożycza odbiorniki TV do własnego, osobistego użytku, na okres pobytu w obiekcie.
§ 12
- W Pałacu Kamieniec obowiązuje cisza nocna od godz. 22” do godz. 7” (za wyjątkiem dni, w które odbywają się uroczystości weselne, sylwestrowe, bądź spotkania integracyjne, czy szkolenia).
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług Pałacu Kamieniec nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości (Pałac może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę).
§ 13
- Każdorazowo opuszczając pokój, gość powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Pałacu powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach gościnnych grzałek, czajników elektrycznych, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe i system czujników dymu zabronione jest palenie tytoniu i innych substancji w całym obiekcie Pałacu.
- W przypadku złamania regulaminu, Pałac może odmówić świadczenia usług. Taka osoba jest zobligowana do niezwłocznego podporządkowania się zaleceniom Pałacu, zapłaty za usługi, z których skorzystała, zapłaty za uszkodzenia i opuszczenia Pałacu.
§ 14
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju, będą odsyłane na adres wskazany przez gościa za uprzednim zwrotem kosztów przesyłki (na ryzyko gościa).
W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, Pałac przechowa te przedmioty przez dwa miesiące a następnie je zniszczy.
§ 15
Zakaz wnoszenia alkoholu na teren Pałacu bez zgody osoby upoważnionej.
§ 16
Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do Pałacu za wyjątkiem psów przewodników osób niewidomych.
§ 17
- Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest dokonanie wpłaty bezzwrotnego zadatku w wysokości 30% kwoty pobytu. Pozostała część płatna jest najpóźniej w dniu przyjazdu.
- Rezygnacja z przyjazdu lub jego skrócenie, nie powodują zwrotu płatności za zarezerwowany wcześniej pobyt.
- Pakiety pobytowe stanowią jedną integralną całość, a nie wykorzystanie pakietu lub jego części nie powoduje zwrotu kosztów.